lørdag 26. februar 2011

Tøffeltabbe... igjen...

Det har gått tregt på håndarbeidfronten denne uka. Men jeg fikk nå hvertfall begynt på et nytt par firkanttøfler.
Litt mørkt bilde, fargene er lysere og veldig fine sammen.  Kom godt igang på nr. 2 da jeg fant ut at jeg ikke hadde nok garn i den ene fargen - igjen... Snakk om dårlig planlegging! Så da var det inn på nettet igår kveld og bestille et nøste (og en saftig dyr frakt) for å kunne fullføre tøflene mine. Så nå sitter jeg her da og må vente på pakke fra Stoff & Stil igjen... (Dvs jeg har jo et lite prosjekt på gang i mens jeg venter da... :-) )

Men, et lite lyspunkt er jo to nye oppskrifter jeg har kjøpt:
Karius og Baktus

og Sauen Shaun

Gleder meg til å begynne på disse, men har jo ikke vært og kjøpt garn enda. Mønstrene kjøpte jeg her.
Idag kommer svigerinnen min over og hit - med symaskinen sin - for å ha hobbydag! Jeg har faktisk et lite luksusproblem; masse forskjellige stoffer, men vet ikke helt hva jeg vil lage... Vi får se hva dagen bringer! Produksjon av ett eller annet blir det nok uansett! :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar