mandag 7. februar 2011

Det snør, det snør, tiddelibom...

Hmm, er rimelig klar for våren nå jeg. Jammen godt at jeg kan sitte inne og kose meg under det fantastiske, gode og myke teppet mitt, drikke chai latte og strikke!
Fant ut at jeg måtte bruke opp restegarnet etter teppestrikkinga, så da begynte jeg likegodt på et nytt, denne gangen en litt mindre variant. Regner med at det kommer til å passe til Truls (foreløpig nedpakket) og Trulte:


Var for et par år siden helt hekta på Baby born, og strikket ny garderobe til både Truls og Trulte. Det var så kjekt å strikke, det gikk jo så fort! :-) Dette settet var det første jeg strikket til Trulte. Resten av garderobene deres ligger nedpakket, sammen med Truls.

I januar var jeg travelt opptatt med å sy vogntepper til baby. Har flere rundt meg som er gravide, og så har jeg jo lyst til å lage noe til dem, så da var vogntepper en god ide. Dette skal jeg gi bort til en god kollega imorgen:


Jeg var inne og leste på en blogg og fant et teppe jeg falt pladask for. Jeg ble skikkelig inspirert og laget min egen variant av teppet. For å komme til bloggen, trykk her.
Håper mottakeren av teppet blir fornøyd imorgen! :-)

Men nå skal jeg sette meg med lydbok på ørene (Anne Holt, Det som er mitt) og strikke videre.

Merethe

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar