torsdag 10. februar 2011

Oslo, here I am!! :-)

Turen gikk bra! Uten "Jeg reiser alene"-skilt. Måtte bare spørre om hjelp en gang! Ikke verst det til å være meg - og ha litt fobi mot ukjente steder og flyplasser... *stolt* :-)

Så kom jeg til Oslo da, og ble hentet av min søster og hennes kjære, midt i store Oslo. Og så sneik jeg på bussen!!!!!!!!!!!!!!!!! JEG sneik på bussen!! Relativt letta når jeg gikk av bussen der ja! Stressa situasjoner altså!! Men har ellers ikke begått andre lovbrudd! :-)

Så, nå er jeg altså i Oslo, tror du jeg har fått vite hva vi skal imorgen?? Ehh, NEI!!! Smashing antrekk, skal være der kl 19.00 imorgen... Men det er ikke innføring i sushi-spising!! Ellers vet jeg ingenting...
This is me... In Oslo... Not knowing... 

Har ikke heklet en eneste maske idag! Ikke strikket heller! Kanskje imorgen, imens vertene mine er på jobb - og før jeg skal noe jeg ikke vet hva er... :-) 

Natti!! :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar