lørdag 19. februar 2011

Dalsnuten

Nydelig vær i Sandnes idag med stor, klar sol fra blå himmel. Dermed pakket vi en liten tursekk og gikk opp til Dalsnuten. Er nok i litt dårligere form enn jeg liker å tro, det ble bevist idag. :-)

Min samboer og jeg har siden i høst holdt på med geocaching. Dette er en veldig fin måte å komme seg opp fra sofaen og ut i naturen på. Rundt forbi er det mange som har lagt ut poster som man leter etter med GPS. Noen er lette å finne, mens andre er veldig kreative og lager løsniner som man må vri hjernen litt for å finne ut av. På turen idag fant vi to geocacher.
Flott utsikt fra Dalsnuten idag.

Det er hvertfall veldig gøy, og det kan anbefales! Kjekk aktivitet å ta med seg barn på også. :-)

På håndarbeidsfronten går det tregt for tiden. Men nå fikk jeg garnpakke fra Stoff & Stil igår, så da kan jeg fullføre tøflene hvertfall. Putetrekket er ca halvferdig, men det går som sagt tregt med meg nå. Satser på litt kvalitetstid i sofaen med strikking og hekling imorgen! :-) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar