lørdag 12. februar 2011

FINALE I DET STORE KORSLAGET!!!

Jeg fikk ikke vite noe om planene for kvelden før vi gikk inn i TV2 huset. Heller ikke da skjønte jeg tegninga, ikke før min søster spurte: Hva er det som går på TV2 på fredagskvelden?? Da skjønte jeg det! JIPPI!!! Så gøy!! Vi fikk plass på korslaget likevel!! Har aldri vært med på noe sånn før, så detta var stort for ei stakkars Stavanger jente (bosatt i Sandnes da... :-)) Og så var det jo finalen til og med! Det var jo ekstra gøy!

Showet var knallkjekt! Masse god musikk, til og med sanger av mine store helter fra barndommen, Knutsen og Ludvigsen! Team Thom vant. Team Lisa var også gode, jeg fikk gåsehud av musikal-låta de sang! Men sammenlagt var likevel Team Thom best idag!
Vi satt litt på kanten, så fikk ikke med alle korene på bildet. Det svære kameraet var også litt i veien.

Meg i studio med vinnerkoret i bakgrunnen.

I pausen fikk vi en liten omvisning, og var inne og kikket i studioet til Thomas og Harald. Lite aktivitet der ikveld. Vi fant hvertfall svar på noe vi har tenkt på, både min søster og jeg, nemlig at de sender opptak Senkveld på fredagene. Har tenkt på hvor kjipt det måtte være for Thomas og Harald å måtte jobbe hver evige fredags kveld. Vi konkluderte med at de sikkert sitter hjemme og ser programmet selv på fredagene! :-) 

KJENDISJAKTEN: Det var jo flere kjente fjes på Korslaget i tillegg til programleder Øyvind Mund. På veien hjem, sto jammen Anette Hoff og ventet på bussen! Ikke hverdagslig kost for oss rogalendinger å se kjendiser på gata! Vi oppfører oss helt tussete når vi ser dem! (Hvertfall jeg... :-))

Idag hadde jeg hele dagen for meg selv mens vertene mine var på jobb. Jeg har vært lat, svært lat! Jeg var fremdeles i pysjen da min søster kom hjem fra jobb. Våknet halv åtte, leste diverse blogger frem til halv elleve. Spiste frokost (stekte hattings) og fant så frem hekletøyet og sesong 6 med Frustrerte fruer. Jeg så 7 episoder. I pysjen. I senga. I Oslo. Har man ferie, så har man ferie!! :-) 

Kom da hvertfall litt lengre på putetrekket!  
 Det ser ikke så mye ut, men det tar faktisk litt tid å hekle disse omgangene.

Gleder meg til det blir ferdig, så jeg kan begynne på noe annet. Vinhekser, kanskje...? Har kjøpt mønsterpakke på Den blå tråd (tror jeg det het), men har ikke åpnet den enda, er redd putetrekkene blir liggende som ufo'er hvis jeg gjør det.

Imorgen skal vi relativt tidlig opp, skal på Stoff & Stil først, deretter til Grønland, og så lunsj med svoger en eller annen plass. Middag hos venninne imorgen kveld. Det må jo bare bli en bra dag!! :-)

Men da er vel tiden kommet for å legge seg. I Oslo. 
God natt! 




1 kommentar: