onsdag 9. februar 2011

Oslo, here I come!!! :-D

Jeg skal til Oslo og besøke min søster imorgen! Og gjett om jeg gleder meg! Det begynner å bli en stund siden hun flyttet dit, og jeg har ikke vært og besøkt henne og typen enda. På lørdag skal vi også besøke ei venninne av meg som har bodd i Oslo i mange år. Hun mener det er på tide jeg får se hvordan hun også bor etter alle disse årene... Mulig hun har rett... :-)

Oslo by night
Bilde hentet herfra


Planene våre for fredagskvelden gikk i vasken. Idag fikk jeg imidlertid melding av min søster, som tydeligvis hadde lagt nye planer for oss. Meldingen lød: I got news for you. Gjett ka me ska gjør på fredag??! Jeg hadde ingen gode forslag, venta lenge på svaret, bare for å få neste melding som lød: Eg ombestemte meg.. Holde det hemmelig te du komme ;) Hmm, jaja, lurer på hva hun nå har funnet på!! Det er jo spennende med overraskelser da! Bare det ikke er innføring i sushi-spising... Regner med at hun vet bedre!!  :-)

Har akkurat begynt på det tredje putetrekket. Sitter her og hekler, drikker Chai latte og ser Bones med min kjære ikveld.

1 kommentar:

  1. hehehe...ta med deg et smashing antrekk ihvertfall ;) me har kommet opp med en veldig god plan B ;)

    SvarSlett