onsdag 29. august 2012

Poser til ditt og poser til datt...

Jeg har vært produktiv de siste tre kveldene! Da jeg endelig kom igang med maskinen, var det så gøy at jeg ble sittende hele kveldene. Og så hadde jeg en del voksduk liggende, så det måtte jeg jo få brukt "litt" av!


27 poser totalt! Greit med gaveposer som kan fylles med diverse utover høsten og vinteren! :-)

Noen har jeg fått sambo til å ta på maljer på, andre er uten. Det er veldig dekorativt med maljene syns jeg. Fordelen med å ha dem uten maljer derimot, er at man kan velge hvilken siden som skal være utenpå og inni.







 Veldig morsomme og enkle småting å sy! Det går fort og det er kjekke ting å gi bort! :-)

Ikke alle posene er avbildet her, det er jo sannelig snart jul... ;-)

2 kommentarer:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  2. Hei!
    Og tusen takk for koselig kommentar! :-)
    På ebay kan du søke etter for eksempel pacifier holder clip, som er silikonringen som holder mam-tutten. For å finne klypene kan du for eksempel søke på suspender pacifier. Du finner mange forskjellige typer.

    Lykke til! :-)

    SvarSlett