mandag 13. august 2012

Sommerteppe med oldemorsruter

Nå er det pinlig lenge siden jeg har blogget... Siste innlegg var noen dager før snuppa vår kom til verden - og nå er permisjonen min slutt...

Det er jammen travelt å være småbarnsforeldre gitt! Det har derfor lenge vært ganske rolig på håndarbeidsfronten. Men de siste månedene har jeg likevel fått puslet litt med noen småtterier etter at snuppa har lagt seg om kveldene. Og gjett om jeg har savnet det!!

Men blogget om produktene, nei, det har jeg glemt... Men det kommer litt etterhvert nå, satser jeg på! :-)

Mitt siste prosjekt var å hekle et sommerteppe til snuppa før vi skulle på ferie til Danmark. Hun har mange tepper fra før, men jeg ville ha et lett og luftig sommerteppe i bomull til varme dager. Og tanken var å slanke garnlageret mitt litt. Hmm, ja, den tanken har jeg tenkt før, men det går jo overraskende lite garn på lappetepper med oldemorsruter.... Jaja, ble hvertfall fornøyd med resultatet, og teppet kom vel med på turen og hjemme etterpå!



2 kommentarer:

  1. Velkommen tilbake i bloggverdenen. :) Blir lite håndarbeid på min front også, har en tendens til å starte opp spennende prosjekter og ikke fullføre dem... Men matbloggen min er det stadig innlegg på.

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det! Godt å være tilbake! :-)Det er travle dager her, men godt å koble av litt med håndarbeid på kveldstid!

      Slett