tirsdag 21. august 2012

Cupcake-luer

Før ferien ringte ei venninne og lurte på om jeg var interessert i noen klær etter jentene hennes. Jatakk, sa jeg og reiste ut for å hente dem. Jo takk, det var snakk om SEKS sekker med klær!! Jeg har jo masse klær til snuppa i lange tider fremover!! Megafornøyd!!! :-)

Men så er det jo litt greit å gi en liten oppmerksomhet tilbake da. Så jeg strikket cupcake luer til jentene hennes. Kjørte ned og leverte dem idag, sammen med Knerten i knipe. :-) Håper de blir fornøyde og kan bruke dem! Jeg syns hvertfall de er søte! :-)





Oppskriften fant jeg her.

Den første lua jeg strikket ble for liten til jenta mi, så den ga jeg vekk til ei venninne som har ei datter som er noen måneder yngre enn min.

Det er jo litt vel varmt for disse luene akkurat nå, men satser på at mottakerne kan bruke dem utover høsten! :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar