mandag 13. august 2012

Barselgaver til snuppa vår

Det kjekkeste som fins er å få hjemmelagede gaver! Det er kjekt å gi og ufattelig kjekt å få! Og produsentene av disse kjekke gavene fortjener all mulig skryt! Har derfor lyst til å vise dem frem her:

Dette settet har snuppas farmor laget. Vi valgt ut fargene og hun strikket. Nydelig arbeid og godt likt dress. Den ble mye brukt!


Dette settet og teppet er det snuppas grandtante som har laget. Dette har vi også brukt mye! Nydelig hentesett og stort, deilig Diana-teppe.


Det neste settet fikk vi av ei venninne og kollega av meg. Hun har strikket to sett for meg (de har jeg vist i tidligere innlegg), men dette settet var barselgave. Nydelig arbeid og godt likt dress. Også denne brukte vi mye!


Den neste barselgaven var fra ei venninne av meg. Lua er stor enda, så den har vi ikke fått brukt. Men den er utrolig kul syns jeg, og jeg gleder meg til å bruke den! :-)


Og så må jeg jo ta med et bilde av bleiekaka vi fikk av min søster og typen hennes. Den er da ikke hjemmelaget, men kul, så den fortjener en plass i dette innlegget. :-)


Sist, men ikke minst fikk vi et flott hjemmesydd sett i et herlig stoff av min kusine. Dette har vi akkurat tatt i bruk!


Ellers fikk vi utrolig mange andre barselgaver til vår lille prinsesse! Tuuusen takk for alle gaver!! :-)

1 kommentar:

  1. Hei på deg!
    Kom ved en tilfeldighet til å finne bilde av Diana teppet på bloggen din. Har du noen mulighet til å finne ut hvor man kan få tak i mønsteret til dette flotte teppe?
    Mvh. Bodil E. Tungland fra Tysvær

    SvarSlett