lørdag 10. november 2012

Skjerf til snuppa

Det finnes noen skjerf som er helt geniale til barn! Da jeg strikket et sånt nettopp, var det ei eldre dame som kom bort til meg og syntes det var så kjekt å se at de samme skjerfene som hun laget til sine barn da de var små fremdeles ble laget. Det gikk med ca et nøste gjesdal babyull og jeg fikk slanket lageret bittelitt.

På det første skjerfet jeg laget hadde jeg akkurat ikke nok garn, så da brukte jeg hvitt på den ene enden, men det gjorde ingenting, syns jeg.


 Hull til å ta den ene enden gjennom



Etter dette første laget jeg et rosa, et brunt og et gult. Må jo ha skjerf som passer et hvert antrekk vel??  Tenker jeg skal lage et til i hvitt eller offwhite etterhvert, men så må det vel være nok...? :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar