lørdag 10. november 2012

Hemmelighetskremmerier og snille kollegaer...

Syns liksom at jeg hadde så få prosjekter å blogge om, men det har sine årsaker...

1. Det er snart jul... Alt kan ikke vises her enda...
2. Har et par ferdige luer til snuppa, men de har ikke fått tatt bilde av dem enda
3. Har brukt en del tid på å prøve å gjøre ferdig et scrappealbum, det tar tid, gitt...

Men jeg kan jo vise fram et nydelig plagg som ikke jeg har laget selv! Jeg handlet inn garn og oppskrift og hadde tenkt å lage det selv, men så var det da min snille kollega og venninne som ville lage det for meg. Se for et nydelig stykke arbeid hun har gjort!!



Nyyyyydelig!! Jeg skal bare få sydd i knappene jeg har kjøpt til dressen, og sløyfebånd til lua, så er det klart til å ta i bruk!!

Det var litt vanskelig å få tatt gode bilder av settet,  det er egentlig en flott lillafarge, men det kommer ikke frem på bildene.

Oppskriften til dette flotte settet finner du i Dalegarn baby nr 247.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar