fredag 26. august 2011

Flere sett er klare

Det har blitt lite hobby-tid og lite blogging de siste dagene. Etter siklesmekkene har jeg kuttet opp og klargjort flere tuttesnorer. Men klyper koster jo en formue pr stk her, så ei venninne og kollega introduserte meg for Ebay... Tadaaaa!! Det var kanskje ikke så lurt, for poff, der hadde jeg ikke ikke mindre enn 7 bestillinger inne på forskjellige steder på Ebay... Men men, det er jo myyyye billigere enn å kjøpe tilsvarende her.
De første to pakkene kom i posten igår!! :-)

Flotte, runde klyper

Vanlige klyper og noen sånne dingser til å ta rundt tutten så den henger fast.
Så da kunne jeg gjøre ferdig noen tuttesnorer. Jeg venter fremdeles på noen fargede plastknapper fra Kina, så det er flere sett jeg ikke kan gjøre ferdig, men de som hører til siklesmekkene med vanlige Prym trykknapper er hvertfall klare:







Og til slutt fikk jeg brukt opp litt restestoff som ble til to tuttesnorer
Og jeg venter i spenning på de neste pakkene!! :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar