mandag 15. august 2011

Enda flere siklesmekker...

Hører på andre småbarnforeldres erfaringer - siklesmekkene går det mange av! Og jeg syns det var så greit å lage dem at jeg satte igang igjen - 12 nye! Det er jo og greit å gi bortsom del av barselgave når andre får barn, så de får nok bein å gå på i månedene som kommer! Har allerede gitt bort to fra forrige produksjon og en fra denne! :-)
Fant frem enda flere rester av fleece og bomullstoff og satte igang.


Men som sist... Gikk tom for trykknapper igjen. Dvs, det gjorde jeg ikke, men jeg gikk tom for de som faktisk var brukende!
Jeg hadde en pakke med Falk (?), en pose fra et sett med diverse tenger osv kjøpt på sparkjøp og en pakke med Prym.
Settet fra Sparkjøp: Fraråder herved alle å falle for det tilbudet! Tanga bøyde seg på første forsøk, naglene fungerte ikke og trykknappene passet ikke på de andre verktøyene jeg hadde her. Aldri mer!
Falk: Knappene passer jo ikke i verktøyet som følger med!! :-( Og heller ikke i Prym sitt verktøy.

And the winner is:

Disse fungerer kjempegreit, men gikk selvfølgelig tom... Så jeg må ut og kjøpe flere!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar