søndag 7. august 2011

En UFO blir ferdig

Denne UFO'en har blitt liggende i skapet en stund. Og den eneste grunnen til det var at jeg ville lage ny, lengre løpegang til snora, og det ble liksom aldri til at jeg gjorde det. Men nå er den ferdig! Og resultatet ble vellykket:

Måtte teste posen i vår nyinnkjøpte Simovogn - og den passer perfekt! 

Voksiposen delvis åpnet
Denne posen er sydd i lyse farger og med mykt bomullstoff inni. Billig Ikea dyne som for. Den passer derfor bedre til våren.
Som sist, har jeg sydd i glidelås i bunnen for å kunne bytte til varmere, evt kaldere dyne inni. Jeg finner stadig ting som kan forbedres, og denne gangen fant jeg ut at jeg burde hatt denne glidelåsen på en av sidene heller, for at ikke denne skal irritere huden til barnet. Man lærer stadig! :-)

Oppskrift på posen finner du her (har endret litt på min oppskrift ved at jeg lager løpengangen lengre, den går nå ut på vingene) og her.

1 kommentar: