tirsdag 17. mai 2011

Flere støvlettholdere...

Søndagskvelden besto i å lage flere støvlettholdere. Veldig greie å lage og veldig kjekke å gi bort! Også denne gangen var det en kollega som hadde bursdag og som fikk seg et par støvlettholdere.
Jeg brukte det jeg hadde for hånden av stoffer, rester, sløyfebånd og en smule kreativitet...


Støvlettholderne går fort å lage dersom man har stoffer som gjør litt ut av seg. Dersom man derimot bruker et litt kjedelig ensfarget stoff og ønsker å sprite det litt opp, blir det litt mer arbeid og mye mer personlig preg på dem!


Disse liker jeg og vil gjerne ha et helt arsenal av denne typen den dagen jeg har bedre plass til alle mine støvletter!! :-)

1 kommentar:

  1. De var knallstilige.. Jeg husker min mor brukte gamle ukeblader og rullet sammen på 70-tallet. Da var det også på mote med lange støvletter.

    SvarSlett