torsdag 26. mai 2011

Enda flere støvlettholdere...

En liten oppdatering siden sist... Arsenalet er klart!! Da mangler bare god plass til å sette alle støvlettene mine pent og pyntelig med hver sin støvlettholder oppi... Men det kan nok ta sin tid, så kanskje jeg får gi bort en del som gaver og lage meg nye når den tid kommer... :-)

Jeg fant frem en stor pose med mange meter stoff som egentlig skulle brukes til å trekke om stolene til spisestua. Det prosjektet ble det ingenting av, og nå skal spisestua byttes ut. Dermed har jeg mange meter stoff som kan brukes til hva jeg vil... Jeg brukte det til støvlettholdere! Ihvertfall en miniatyrisk brøkdel av alle meterne. :-)
Det beste av alt (og noe av grunnen til at jeg satte igang med arsenalet mitt) var at jeg fikk brukt opp alt den overskytende vatten fra dynene mens jeg holdt på med voksi-posene. Ingen rester!! Jippi!! :-)

Og min kjære, med sin utsøkte smak, var fornøyd og syntes de ble flotte! :-)

Min lille samling :-)
 De ser litt kjedelige ut på bildet, men det er mønster i stoffet som viser bedre i virkeligheten.

Litt vanskelig å få frem mønsteret i stoffet, men man ser da litt :-)

Det har gått hardt utover risbeholdningen min i det siste, og nå må jeg ut og kjøpe enda mer imorgen, så vi kan ha ris til middagen! :-)

1 kommentar:

  1. eg måtte le litt når eg leste dette..."dette prosjektet ble det ingenting av..." På akkurat samme tur kjøpte eg og en heil del stoff + liftgardinsett for å sy liftgardiner. Har endå ikkje blitt så mye utav det prosjektet mitt heller;)

    SvarSlett