mandag 4. februar 2013

Timotei + Blåbærtua = sant!!!

Som tidligere nevnt finner jeg masse inspirasjon på bloggen til Timotei. Men også på Blåbærtua sin blogg finner jeg myyyye kjekt!!

En dag jeg satt og bladde meg gjennom bloggen hennes, fant jeg noen kjekke poser - som jeg har sydd tidligere, men med en snor oppi til å feste hårklemmene til snuppa fast i, så de ikke forsvinner fra hverandre i bunnen av posen. Genialt!!

Laget et sett med pose og pung. Hadde litt stoff igjen og laget en pose til. Skal nok alltids klare å fylle den med noe! :-)





Laget et sett til, en gave til ei lita frøken en dag kanskje? :-)



3 kommentarer:

  1. Så mye fint du syr! Dette må jo være supre gaver til småfrøkner!

    SvarSlett
  2. Så mye koselig du syr Mertehe, nydelige fargekombinasjoner! Jeg skal også prøve meg på myntpungene til Timotei. Dine var jammen fine:)

    SvarSlett
  3. Tusen takk for koselige tilbakemeldinger! :-)

    SvarSlett