fredag 8. februar 2013

Kjekke toalettvesker

Marthe Mølstre har en enkel, kjekk og grei oppskrift på toalettvesker. Når stoffet er klippet ut, er det gjort på en liten time å lage ei flott toalettveske man kan gi i gave - eller beholde selv.

Dette første settet, sammen med hårklemmer og strikker, blir gave til en skjønn liten 1 åring som skal feire bursdagen sin imorgen.




På denne har jeg gjort som Marthe Mølstre og brukt blonde glidelås som kan sys oppå istedet for å måtte skjule den. Det er ganske dekorativt syns jeg, men jeg hadde bare denne ene, så de andre har jeg brukt vanlig glidelås på, og det gikk veldig greit det og!



Denne i blått og grønt har snuppa allerede gitt bort til fetteren sin som skal reise i vinterferien - og det passa perfekt siden han ikke hadde noen toalettveske! :-)



Og denne skal snuppa gi bort til kusinen sin neste gang hun treffer henne. En liten god bedring presang fra ei snuppe til ei annen! :-)




På den siste prøvde jeg meg på en annen type ende, men det var vanskeligere å få det fint inni veska. Tror jeg skal holde meg til Marthe Mølstres ender jeg.


Det blir garantert laget flere av disse i dette huset! :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar