mandag 4. februar 2013

Marius til sambo.... Hmmm...

Sambo hadde lyst på tradisjonell Mariusgenser. Det er ikke ofte han kommer med sånne ønsker, så da var det med glede at jeg fikk tak i garn og satte igang med stor iver! Jeg tenkte at en Marius i størrelse sambo nok ville ta litt tid, men det gikk ganske så greit. Meeeen....

Da jeg kom så langt....:


...og bare hadde 3 cm igjen før mønsteret, fant jeg ut at jeg ville måle den på ham... Trædde i en tråd i maskene og ga den til sambo...


Hmmm... Passelig demotiverende gitt... Så nå er jeg igang med en ny, i en størrelse mindre og med tynnere pinner - samt en evig påminnelse i hodet om å strikke strammere og ikke for fort!! Har holdt på med den nye i snart en måned, og har vel kanskje 20-25 cm til nå. Det går myyye seinere, men håper hvertfall den passer denne gangen! 

Marius til sambo skal det bli, det vil bare ta litt tid... :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar