mandag 4. februar 2013

Myntpunger i fleng

Jeg er støtt og stadig inne og kikker på bloggen til Timotei. Her får jeg massevis av inspirasjon! Hun har en fin fremgangsmåte for å lage myntpunger. Det var disse jeg ville prøve meg på denne gangen.

Så jeg tegnet opp mal, en i Timoteis størrelse og en litt større. Fant frem stoffer og satte igang! Merket meg at jeg har forbedringspotensiale på det å sy i glidelås, men det ble bedre og bedre etterhvert.

Her er resultatet:




Sambo ønsket seg en pung til å ha sedler i når han skal spille poker (de spiller med kronestykker, men må veksle litt når det blir lite mynter i pungen :-) ), men han ville gjerne ha den mindre enn de jeg hadde laget. Så da var det bare å lage en ny og mindre mal og sette igang.




En liten stoffrest ble til en søt liten myntpung :-)

Kjempekjekt prosjekt, raske å lage og gøy å gi bort!!

1 kommentar:

  1. Så mange fine punger du har sydd! Nydelige stoffer i sort, grått og hvitt. Kjempekoselig å høre at du likte syveiledningen min :)

    SvarSlett