søndag 7. august 2011

Sengetøy til Trulti

Igår var en skikkelig symaskin-dag for min del - og jeg storkoste meg!
Det første jeg gjorde var å sy ferdig sengetøy som jeg startet på på fredag. Det ble ei barnedyne på 80x100 cm, to barnedyner på 65x80 cm og et putetrekk i det ene stoffet. Den ene av de små dynene ga jeg til vår lille nevø på fredagskvelden.
Her er resultatet:


80x100 cm + putetrekk
... med skjønne bamser på...
65x80 cm, måtte prøve denne i vugga! :-)

Det andre settet:

80x100 + putetrekk
... med engler på...
Og det måtte selvsagt også prøves i vugga! :-)

Etterpå brukte jeg opp de små restene av det limegrønne bamsestoffet og laget flere kosekluter:

Fremside og bakside
En liten søt en
Fikk utnyttet det stoffet maksimalt, synes jeg!

1 kommentar:

  1. Sko ønske eg va like flinke og kreative som deg...Du e goe!

    SvarSlett