mandag 1. august 2011

Lappeteppe før frokost....

Natt til igår ble sambo og jeg onkel og tante!! :-)

Den lille skjønnasen kom ei uke før tiden - og jeg fikk det travelt! Seint lørdag kveld satte jeg igang med å kutte ut lapper og pusle dem til et lappeteppe. Jeg visst en del om hvilke farger og type teppe svigerinnen min likte, så stoffet lå klart!

Bildet lyver på fargene

Søndag morgen lå meldingen om ankomsten til den lille gutten på mobilen og det var bare å komme seg opp av senga og begynne å sy! Jeg fikk det som sagt travelt! Men jeg ble ferdig - og svigerinnen min ble fornøyd med resultatet, heldigvis!


I tillegg til vatt brukte jeg også fleece som for, så teppet ble litt tjukkere enn vanlig og kan fint brukes som krabbeteppe på golvet.
Etterpå hadde sambo og jeg et prosjekt til, men det får jeg heller lage et nytt innlegg på imorgen, for dette prosjektet får ikke svigerinnen min se før hun kommer hjem fra sykehuset imorgen! :-)

Men da vi var ferdige, gikk turen til sykehuset for å hilse på vår lille nevø. Helt herlig liten gutt! Og vi gleder oss til det blir vår tur om ikke lenge! :-)

Stolt tante! :-)

1 kommentar: