lørdag 4. juni 2011

BabyBorn sett til enda ei lita frøken...

Da en kollega lurte på om jeg ville sy BabyBorn sett til dattera hennes, var det ikke vanskelig å si ja. Denne kollegaen har nemlig strikket ikke mindre enn to flotte babysett for meg! Se bare hvor flotte de ble:


Og jeg er strålende fornøyd!! :-)

Så da satte jeg igang da, og laget et sett til den lille frøkna hennes. Mora hennes bestilte sett i rosa, så da ble det rosa! :-)

Settet består av voksipose, stelleveske (denne gang  med ekstra lommer utenpå) og flaskepose. Så da får vi håpe at også denne lille mammaen blir fornøyd! :-)

Er igang med settet til Trulte også, bilder kommer etterhvert! :-)


Idag dro jeg med meg sambo på kjøretur. Sikkert ikke det han drømte om i morges da kameratgjengen var på vei hjem fra båttur med overnatting. Men... jeg var veeeldig klar for SNADDERLOFF i Lyngdal!! Oh, mama, det er godt det! :-) Stakkar mann, han hadde ikke noe valg! Så da kjørte vi til Lyngdal da, spiste snadderloff, hadde en lynvisitt hos mormor og morfar, og kjørte hjem igjen. 


En stk meeeget fornøyd Merethe idag ja!! :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar