lørdag 23. juli 2011

Har endelig funnet igjen kreativiteten!! :-)

Vi har drevet med litt oppussing, ommøblering, fått litt nytt interiør osv. Og vi har klart å holde det ryddig en god stund... Helt til idag...

Før jeg dro frem rotet mitt...:


Etter at jeg dro frem rotet mitt...:


Men jeg har da også fått produsert litt... Og det er lenge siden! Jeg har savnet det, og nå ligger prosjektene i kø!
Ikveld har jeg laget kosekluter (i flertall!!) Koseklutene er kjekke når babyen begynner å gripe med hendene, og de liker også, og blir stimulert av fargene. Så jeg satte igang:

Fremside og bakside

Fremside og bakside

Fremside og bakside

Skjønne kaniner - tror jeg har fått kick på kaniner i det siste!

Og en siste, laget av en bit restestoff

Da disse var ferdige fant jeg frem en UFO... Disse putetrekkene heklet jeg i vinter, men de har blitt liggende. Nå var tiden kommet for å gjøre dem ferdige fant jeg ut - og det til tross for at de ikke får plass i sofaen vår før til høsten/vinteren når jeg drar frem høstfargene igjen! :-) (Bildene ble litt dårlige, fargene kommer ikke helt frem, men men...)



Ble ferdig med det første, men så må vi ha litt sofatid på lørdagskvelden, så jeg får fortsette imorgen. Men du all verden så gøy det var å komme igang igjen!!! :-D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar