tirsdag 14. mai 2013

Nytt pung-sett og kleenexetui i fleng

Jeg fikk en forespørsel av min mor om å lage en sirkelpung av speilfløyel og med dekorsøm på. Sånne hadde hun kjøpt på PWC messa for noen år siden, men hun hadde mistet noen av dem.

Stoffet har jeg hatt liggende et par år, men først nå etter at jeg fant oppskriften på myntpung hos Timotei fikk jeg meg til å starte på dem. Det ene settet har mamma allerede fått uten at jeg husket å ta bilde av det. Men jeg får prøve å huske å ta bilde og legge ut senere. Men mitt eget sett kan jeg jo vise frem. Jeg syns de ble veldig dekorative og flotte, all ære til den kreative dama som kom på det! :-)



Jeg har til og med laget skråbånd selv for første gang. Det var jo slett ikke noen hokus pokus, man måtte bare skjære på skrå i stoffet.

Så har jeg også tenkt på å lage kleenex etui. Det er greit å ha i veska, syns jeg, men pakkene åpner seg så fort, så det er mer renslig å ha dem i et etui. Og en enkel fremgangsmåte på dem finner du på bloggen til UnePune. Jeg laget matchende etui til settene til mamma og meg.


Og så laget jeg matchende til et annet sett som ikke er gitt bort enda:

Og noen flere:

En greit ting å bruke små stoffrester til. :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar